15.12.2009
Tāpēc, ka viņi tika audzināti vienos melos no
paaudzes paaudzē. Meloja valsts vara, meloja priesteri, meloja paši. Tāpēc viņi
nevienam netic, vienīgi paši sev. Krievijas impērijas ideoloģija caur cauri
veidojusies melos un krāpšanā tā, ka tā kļuva par valdnieku vardarbīgi taisītās
tautas nacionālo raksturu. Protams, bija jau arī izņēmumi, ko var nosaukt
vārdos, jo to nebija daudz. Un tas sākās tā.
Kopš normaņu vikingu konungs Olafs
850. gadā atveda uz Lādogu 200 bijušo Bizantijas militāro vergu slovēnu, sākās
krievu laiki Baltijā. Vikingu kustības beigās, kad bija iekarotas jaunas
kņazistes, ko sākumā valdīja vikingi, slovēni, sajaukušies ar vikingiem un
baltiem, kļuva patstāvīgi un nolēma beidzot veidot paši savu tautu un dzimteni
austrumu baltu un somugru apdzīvotajos novados. Viņi rīkojās pēc sava pirmā
kņaza un Bizantijas militāro vergu jeb slovēnu bijušā simtnieka Svjatoslava
plāna, kas ietvēra novada sagrābšanu, vīriešu izkaušanu, ieskaitot zīdaiņus, un
to verdzeņu nogalināšanu kopā ar bērnu un iemešanu kopīgā bedrē, ko sauca par
jebišči, kam pirmais bērns bija meitene. Piedzimušos zēnus jau agrā bērnībā
atšķīra no mātēm un varmācīgi audzināja par karavīriem. Vēlāk šis vīrs, bulgāru
slepkava, tika pasludināts par krievu baznīcas svēto...
Kad viena baltu cilts teritorija bija
iztukšota, meitas izvarotas un pārdotas verdzībā, vīrieši izkauti un draudēja
bads, vainoja ienaidniekus. Tas bija iegansts, lai iekarotu nākamās baltu cilts
novadu. Tā kopš tautas taisīšanas sākumiem par virzošo spēku kļuva ienaidnieks.
Ja tāda nebija, to izdomāja. Katru iekarojumu dēvēja par krievu tēvzemi kopš
laiku laikiem. Par to liecina arī kāda divtūkstoš gadu veca latvju daina, kurā
bāliņš bar māsiņu, ka krievam maizi un ūdeni devusi, jo krievs katru vietu, kur
ēda, kur dirsa, sauks par tēvzemi kopš laiku laikiem. Daudzsievībā viņu ātri
daudz saradās, un tika radīta jaunā tauta, kas ātri gāja plašumā. Dēls tika
saukts un turēts kā rabjonok (verdziņš). Taču tēvs uzturēja disciplīnu ar
nežēlīgiem sodiem un uzkliedzieniem: «Es ... tavu māti, bet tu uzdrīksties man
iebilst!» Neapmierinātais dēls savāca bruņotu klaidoņu baru, iekaroja pats savu
«tēvzemi» ar tēva metodēm. Kad tuvākā apkaimē bija pakļautas visas baltu
ciltis, kņazu dēli sāka plēsties savā starpā un iekarot kaimiņu kņazistes. Tā
radās tā sauktās Krievzemes, kas pēc apvienošanas kļuva par Krieviju, bet tas
notika piecsimt gados.
Kad Lietuvas valsts nostiprinājās, sākās
nekrievu cilšu gadu simtos ieilgušais karš pret krieviem. Šo karu padomju
ideologi nodēvēja par tatāru mongoļu jūgu. Lietuviešiem izdevās apvienot šajā
karā galindus, sudāvus, prūšus, sindu pārpalikumus, polovciešus, burtus, alānus un Ķīnas
impērijas izspiestos austrumniekus no Sibīrijas novadiem. Krievu kņazu sakāve
bija pilnīga. Taču uzbrucēji nebija ņēmuši vērā tolaik nenozīmīgo Maskavas
kņazisti, kas bija izveidota galindu un mazkaļu teritorijā. Ar Zviedrijas
pēdējo vikingu palīdzīgu roku tā no jauna atdzima un pamazām vien iekaroja
izpostītās zemes, ko tie sauca par krievu zemēm, jo bija tur medījuši baltos
vergus un baltās verdzenes Austrumu tirgiem, paši izvarojuši baltu verdzenes,
sēdami savu sēklu pa labi un kreisi, apēduši baltu cilšu sarūpēto maizi un
atstājuši savu izkārnījumu kaudzes un postažu.
Tātad Krievzeme tika taisīta, izkaujot un
padzenot baltu un somugru ciltis no viņu novadiem soli pa solim. Nav bijušas ne
senkrievu ciltis, ne arī krievu tauta. Tās taisīšana arvien vēl turpinās. Katrā
iekarotajā teritorijā iesūtīja krievus, lai tie turpinātu sēt savu sēklu un
taisīt kņaziem paklausīgu tautu. Tā viņi no senseniem laikiem bija pieraduši
uzskatīt sevi par pārākiem, pārākumu panākdami ar sodiem, vienlaikus
uzspiezdami savu valodu. (Starp citu, vēsturē ir zināms tikai viens vienīgs
gadījums karā pret Prūsiju, kad krievi atdeva atpakaļ iekaroto teritoriju.)
Pārkrievotie savā naivumā kļuva par vēl lielākiem šovinistiem nekā tīrasiņu
krievi. Tas turpinājās arī padomju laikos, kad pārkrievošanu sauca par
internaconalizāciju, kuras mērķis bija vardarbīgi iznīcināt nācijas un padarīt
cilvēkus par pārkrievotām būtnēm bez nacionālās piederības, kas tika stādīti
pāri jebkuriem nacionāļiem un tāpēc jutās kā pasaules valdnieki. Šī slimīgā
parādība ir militāro vergu sindroms, kas kopš Romas un Bizantijas laikiem nācis
līdzi cauri gadu simteņiem kā impērijas metastāze apziņā. Kā to saprast?
Gan Romas, gan arī Bizantijas impērijā un
daudzās citās iepriekšējās impērijās kopš Šumēras laikiem bija vergi, ko dalīja
īstajos jeb darba vergos (sclove), militārajos vergos (sclovenie),
izputējušajos, par vergiem pārtapušajos zemniekos (sclovinii), bet brīvās
tautas sauca par citādi runājošajiem jeb svešiniekiem (barbariem) un uzskatīja
par potenciālajiem vergiem. No šejienes nāk vārds slāvi. Ja pārējie vergi pēc
atbrīvošanas palika vietās, kur tie vergoja un pamazām sajaucās ar baltu
ciltīm, pārtopot tādās tautās kā slovaki, čehi, tad bijušie militārie vergi
uzskatīja sevi par izredzētajiem, kam pēc savu kungu parauga ir jāvalda par
pasauli, jo viņi, pēc impērijas sabrukšanas kļuvuši patstāvīgi un brīvi,
neprata citādi dzīvot kā vien uz iekaroto tautu rēķina (pēc savu bijušo kungu
parauga). Tādi bija maķedonieši, jau minētie slovēņi, poļi, sakši, franki,
serbi un citi, pārējie tika asimilēti pamata tautās. Tā radās gandrīz visas
Eiropas tautas. Viņiem iet līdzi neiecietība pret baltu ciltīm, kas nav nedz
izskaidrojama, nedz pamatojama, jo galu galā viņos visos ieiet baltu gēni.
Tātad kopš dzimšanas šajos cilvēkos tika
ieaudzināts šovinisms, iekarošanas tieksme mantas un bagātības raušanas nolūkā,
pazīstamais princips «Ubi bene, ibi patrina» (latīņu val. «kur labi, tur
tēvija») kā «ultima ratio» pēdējais, galvenais, augstākais arguments. Iekaroto
teritoriju viņi uzskata par savu tēvzemi «kopš laiku gala». Tā tad arī ir
bijušo militāro vergu pēcnācējos ieaudzinātā sindroma izpausme, kas liek viņiem
justies svešā zemē kā savās mājās un pārākiem par citām nācijām. Tas tika
ieaudzināts arī tai padomju tautas daļai, kas runāja tikai krievu valodā.
Padomju savienības vairs nav. Apstākļi
mainījušies, bet vergu sindroms palicis. Jaunajos apstākļos pārākuma tiesības
ir aizskartas. Tāpēc arī sākas brēkšana par cilvēktiesību pārkāpumiem. Tiem
pieskaitīta automātiski iestājusies nepilsonība, vēlēšanu tiesību zaudēšana,
viņiem svešas valsts valodas uzspiešana. Viņi nekad nesapratīs, kā var būt tā,
ka viņi nav galvenie teritorijā, kurā tie iekundzējušies, jo, kā teikts kādā
dainā, kur tie ir ēduši, sējuši savu sēklu un atstājuši mēslojumu zemei, tur
arī teiks savu tēvu zemi. Tie ir cilvēki, kas neatšķir jēdzienus dzimtene un
tēvu zeme. Viņu trumpis ir skaitliskā vienlīdzība un slēptā Krievijas tagadējo
valdītāju vēlēšanās sagaidīt latviešu izmiršanu, kas būtu sasniedzama ātrāk, ja
tiktu pie varas.
Tāpēc es atkārtoju vēl un vēlreiz, ka
latviešus kā baltu civilizācijas reliktu var glābt vienīgi visu deokupācijas
principu ievērošana līdz galam. No viņiem baidās rietumvalstis. Tāpēc tās
izmanto Baltiju par Pandoras lādes spundi, jo viņiem, bijušās Romas impērijas
palieku mantiniekiem, nav saprotama mūsu vēlme pašsaglabāties kā tautai.
Tātad ir jārīkojas pašiem!
Oļģerts
Ziļickis
|